21 August 2010

love my frendz

MR.S
u know what, i happy sangat kenal u..
happy that day u give me roses
walao~ i betul terkejut..
i know u cuba buat i happy rite?
tapi now kita dah makin jauh..
u tak dapat bagi apa yang i nak..
n i tak dapat bagi apa yang u nak.
tu apa yang u cakap.
i tau u suka i.. n nak kita couple..
tapi sorry i tak dapat nak jadi GF u..
even dengan sesiapa pun i takkan..
love is shit.. n n i tak percaya LOVE lagi.
now..
no more MR.S and MRS.S
no more MR.B and MRS.B
T_T

i cant turn back.. i can only move on now.. i am just being me, and i like the way i am now. i love myself.

SINGLE LOVER..!


Ms.Fauzz Ying
mei mei.. miss u so much la.. aduii~
u must b strong ok
i know u can do it
i dun wan see u sad.. plz
remember your promise
if u need me just text me ok sapo
jie always with u no matter wat happen
smile.. :)
u c.. u so cute when u smile la sapo..
jie support u..
jia you..! jia you..!

Hazzy Zai Xavier
my silly didi..
always make me laugh when i chat whit u..
HAHA~
today u come my shop..
first time kita jumpa
happy sangat.
so funny when u salam n cium tangan kakax den main laga-laga pipi.
walao~ silly la u.
n n n jangan malu tau.. nanti kakax pun malu juga. BLEK~

Wan Nur Eida
eida n ieda
ejaan lain tapi sebutan tetap sama.
HAHA~
i know u r nice galz
always with me when i sad n happy..
always support when i feel down..
friendship 4 ever ya..

wahieda love u all~
*HUG*

No comments:

Post a Comment